درمان زخمهای دیابت

درمان زخمهای دیابت

یکی از عوارض بیماری مرض قند یا دیابت آسیب دیدن جدار رگ ها و ایجاد زخم هایی در بدن بویژه در ناحیه پا ‏می باشد.مکانیسم اصلی درمان زخم های دیابتی, ترمیم آسیب هایی است که به عروق و اعصاب وارد آمده و در این ‏بین اکسیژن فعال توانایی شروع رگ زایی ، ‌ترمیم و توسعه عروق رادارد.
رساندن مکرر اکسیژن نوزادی که توسط دستگاه آردا تولید میشود به ناحیه آسیب دیده با ضد عفونی ناحیه مانند آنتیبیوتیک ها وهمچنین با افزایش اکسیژن به بافت ، منجر به ترمیم غیر قابل تصور بافتها خواهد شد.
اصولا"در مورد بیماران دیابتی زخم های معمول نیز به سختی معا لجه می شوند و همچنین بیمارانی که دچار زخم بستر شده اند ، در صورتی که اگر هر روز این زخم ها با آب محتوی اکسیژن فعال شستشو شوند به سرعت معالجه وترمیم خواهند شد.
عملاً استفاده از اکسیژن فعال می تواند جانشین مصرف آنتی بیوتیک ها شده و نه تنها از لحاظ میکروب زدایی زخم ها را بهبود بخشد بلکه ‏با رساندن اکسیژن به زخم ها عمل رگ زایی را نیز تسریع نماید.‏استفاده از اکسیژن فعال علاوه بر مقرون به صرفه بودن ,هیچ گونه اثر جانبی نیز ندارد و به راحتی توسط یک ‏دستگاه ژنراتور کوچک خانگی ‏آردا ‏ در منزل تهیه می شود.

عسگرزاده 09329080450



به‌روز شده در: ‪یکشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۱‬

مشخصات آگهی

نام:rezaaraghi
ایمیل:
تلفن:77559396
انقضا:‪پنجشنبه، ۹ آذر ۱۳۹۱‬
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد